Jag tycker om bra dagar

Den här dagen har börjat så himla bra. Vaknade av mig själv 05.30, vilket verkligen inte hör till vanligheten. Brukar annars slänga väckarklockan (mobilen) i golvet när den jäveln börjar ringa och typ be till gud att första lektionen ska vara iställd så man får sovmorgon, men dessvärre händer det väldigt sällan. Men just idag, skuttade jag upp ur sängen, glad som aldrig förr en tidig tisdagsmorgon. När jag sedan tittade ut genom fönstret blev det genast ännu bättre. Solen sken och klarblå himmel! Vid det laget var jag faktiskt så pigg och glad att jag började sjunga (lite tyst då, för att inte väcka resten av familjen). Sedan gjorde jag världens godaste frukost, och sminkade mig samtidigt som jag åt den. Sen bar det av till skolan, och nu sitter jag här med Tillan och Nathis och laddar inför dansen som är nu på morgonen. Närmare bestämt 08.30-11.20. Efter det slutar vi, alltså woho, bästa dagen kanske?

Imorgon ska jag träffa Linnea efter skolan, vi ska umgås och planera party till valborg.
Ska bli himlans kul att träffa henne, eftersom det var rätt länge sen nu kan man säga! Alldeles för länge sen!

Sätter nog punkt här.
Take care! / T.

Jag hjärta dig <3

Kommentarer
Postat av: Barre

Jag tänker dig skuttandes till skolan som en liten skolflicka. XD

2008-04-17 @ 17:22:04
URL: http://forkmaster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0