Livet är tight ibland

Nu är det slitigt, väldigt slitigt faktiskt, men det är det värt.
Dansa är (som de flesta av er redan vet) det absolut bästa jag vet och jag skulle kunna dansa tills jag dör, något jag säkerligen kommer göra också för utan dansen skulle jag aldrig överleva. 
"If I can't dance in heaven, let me stay here forever"


När man vaknar på morgonen numera värker det verkligen i hela kroppen, och man tar sig kraft och rullar ur sängen och pang ner i golvet, dag ut och dag in nu. Vila kommer inte på länge heller, hård tid kvar nu med mycket, mycket träningar och repetitioner inför dansyra 21 maj. Något ni helt enkelt inte får missa, för det blir förhoppningsvis en väldigt bra föreställning.

Idag ska jag försöka hinna med att träffa Micke ett tag, vilket tyvärr inte har kunnat blivit av på ett tag (förra onsdagen). Förlåt älskling för att skolan och alla träningar för tillfället tar nästan all min tid. Det blir bättre snart! Jag tycker om dig så otroligt mycket.

Have a nice day! / T.


Kommentarer
Postat av: Matilda

mm träningar hela tiden plus att det känns inte som att man kommer någon vart heller:/ men men jag tror det blir grymt när alla väl sätter det:D
du betyder massor

2008-04-17 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0