Manikyr

Idag när jag vaknade (tidigt som vanligt numera på helgerna, förstår inte varför), så fick jag bara någon impuls och tittade på mina naglar, och det var inte en trevlig syn det inte. Dom såg faktiskt hemska ut! Inte filade, inte lackade, ingenting. Helt naturella liksom. Visserligen kan väl det vara snyggt ibland, men då kan dom ju åtminstone vara lite fixade, i alla fall filade. Nej, det måste göras något åt detta. Ska be mamma lite snällt om lite manikyr nu på förmiddagen tänkte jag, hon är faktiskt grym på det. Lite pedikyr i samma veva kanske? Snart är det ju otroligt nog, dags att ta fram vår- och sommarskorna.

Efter manikyr- och pedikyren blir det nog till att gå ut och powerwalka en lång sväng, ska jag ta milen kanske? Hm, låter faktiskt ganska frestande. Vädret är perfekt också, wie!

Jag hoppas Micke har frisknat till lite tills idag, för jag vill verkligen på bio. Har något biosug typ, haha! Vi tänkte se Sweeney Todd, med Johnny Depp.
Någon som sett den och kan ge mig en liten resencion?

Dags för frukost. Have a nice day! / T.

 image129 image132


Kommentarer
Postat av: Matilda

åhh vad skönt att gå 1 mil, det skulle jag vilja göra men ingen vill gå med mig coh det är tråkigt att gå själv:/:P
hoppas det blir bio ikväll nu då:)

2008-04-05 @ 13:14:19
Postat av: Emelie Lindqvist

Tack :)

2008-04-05 @ 14:01:56
URL: http://Emelielindqvist.blogg.se
Postat av: Barre

Har ej sett den filmen men har hört att den ska vara bra. =)

2008-04-06 @ 16:43:40
URL: http://forkmaster.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

snygg frisyr :D

2008-04-06 @ 17:45:00
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0