Våren är här

Den här dagen har varit helt underbar på många sätt, mest tänker jag såklart på vädret. VARMT och soligt, en superfin vårdag helt enkelt. Och visst är väl det ganska passande såhär 1 april och allt? För visst brukar man väl säga att april är den första vårmånaden?

Mitt shoppingberoende börjar ta över mig totalt, haha. Idag var jag på stan (i Västerås alltså, är nästan aldrig på stan i Enköping), och som vanligt fick jag ju lite panik när jag gått runt i dom flesta affärer utan att hitta något som jag föll sådär pladask för. Det hela slutade med att jag (som vanligt i denna situation) bestämde mig för att impuls-köpa något, av den anledningen att det känns meningslöst att gått på stan timvis utan att köpa något. Jag gick alltså därifrån hyffsat nöjd med en stickad, randig tröja. 599:- fattigare. Ingen jättesumma, men ändå en summa pengar jag egentligen kunde lagt på något nödvändigare, haha.

Idag hade vi balett-terminologi på dansträningen, jag och Tillan känner oss nog ungefär lika lost. För er som inte riktigt hajar vad balett-terminologi är för något kan jag berätta att det är termer inom baletten. Lätt delvis, och delvis..precis hur förvirrande som helst. Hursomhelst, provet på allt detta kommer någon gång i maj, och till den dagen längtar jag garanterat inte.

PUSS / T.


jaghjärtadig <3

Kommentarer
Postat av: Barre

Riktigt härligt med vår på väg. ^^

2008-04-03 @ 22:28:32
URL: http://forkmaster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0