Fred Perry + UPDATE

Vaknade för ungefär 20 minuter sen, gud vad skönt det är med lov! Inga krav, ingenting.
Love it!

Gårdagskvällen spenderades halvt med Karolina och halvt med snyggo, det var trevligt. Speciellt trevligt var det att träffa Karolina, det var inte igår precis! Men tycker om dig precis lika mycket fortfarande, du är underbar på alla sätt min vän! Alltid lika skönt att prata med henne också, och nu hade vi ju ganska mycket att prata om eftersom det var år och dagar (känns det som) sen vi sågs.

Idag tänkte jag ta mig lite i kragen och hitta på något, har ju mest bara slappat hela lovet. Har varit otroligt skönt och välbehövligt, men ändå, något kanske man vill säga att man har gjort när man kommer tillbaka till skolan på måndag och människor frågar vad man gjort på lovet. Så idag ska jag först ringa runt till lite vänner och försöka få med mig dom på en shoppingrunda i Västerås, har hittat ett par jättesnygga Fred Perry skor som jag bara måste ha! Sedan träffa lilla partystyler Victor för att köpa biljetter till Saturday Sensation, vilket jag tycker att alla andra också ska köpa biljett till! (www.funhauzevent.se) Kom igen nu alla som inte redan köpt! Hur det blir ikväll får vi se.

Nu sätter jag punkt, kanske blir en liten update senare.

Take care / T.

UPDATE

Fred Perry-skorna hittade jag inte idag, säkert slut. FAN! Men jag förstår att dom var det, för dom var helt underbara. Varför tvekade jag och köpte dom inte förra gången jag såg dom? Lite ångest har jag allt nu. Får försöka glömma dom helt enkelt, men jag kan inte. Buhu! 
Köpte i alla fall två andra par skor, får se det som en liten tröst.

/ T.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en bra dag :) Och jag håller med dig om att det är skönt med lov :) Själv går jag i skolan idag :)

2008-03-24 @ 17:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0