neradio.com

Neradio -  the best of techno and trance music.
Jag lovar, verkligen en bra radiokanal. Jag har börjat falla mer och mer för webbradio då jag faktiskt tycker att det är väldigt smart. Varför sitta och tanka massa musik egentligen när det finns webbradio som spelar massa olika bra hits hela tiden? Så dagens hissning blir alltså WEBBRADIO och dagens dissning blir seg och faktiskt olaglig NEDLADDNING.

Imorse när jag vaknade fick jag ett sådant där lyckorus genom hela kroppen, känslan av att känna hur bra jag för tillfället faktiskt mår. Jag brukar i och för sig nästan alltid må bra men just nu är jag gladare än vanligt. Skulle gissa att det är vårkänslorna som börjar sprudla och ta kraft i kroppen. Helt underbart är det i alla fall!

Tiden går så läskigt fort alltså. Har redan avverkat 3½ lovdagar, och endast 1½ återstår. Helt sjukt att tiden går så fort som den gör. När man kommer tillbaka till skolan på måndag är det bara 3 ynka små veckor kvar till påsklovet, var det inte jul alldeles nyss liksom? Dock så klagar jag faktiskt inte ett dugg just nu, för jag längtar helt sjukt mycket till sommarlovet och alla sommarens fester. Inplanerat är redan Peace and Love (Fred och Kärlek, vilket namn, haha), kvar återstår bara att jag och tjejerna ska ta oss lite i kragen och boka också. Sedan kan man ju hoppas på bra väder hela sommaren också så att det blir mycket steka-sönder-i-solen. För tänk så mycket snyggare man faktiskt känner sig om man är sådär gyllenbrun, muuuums!

Nyss räknade jag ut att det bara är 12 dagar kvar tills min snygging åker till Bahamas. Jag är inte ett dugg avundsjuk, nej men gud nej, absolut inte. Hmm suck... 

Jag måste ju bara länka till min käre brors blogg också, satt och läste igenom hela inatt och satans vad bra den är! Haha, ta en titt själva: http://carllundh.blogspot.com

Allihopa, köp biljetter till Saturday Sensation den 15e mars nu! Jag ska köpa imorgon och vill minsann ha ett jävlans drag! Så köp nu, köp köp köp! 80 spänn kan ni faktiskt offra. För mer information: www.funhauzevent.se

Nu sätter jag punkt för idag.

Take care / T.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kollade alla dom där länkarna :)

2008-03-24 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0