Ångest

Sista dagen på lovet idag då. Känns faktiskt enbart jobbigt.
Ångest har jag också, ångest för att jag faktiskt inte gjort något vettigt alls på hela lovet.
Jag har varit som en degklump hela veckan, dvs grymt seg.
Ska trots detta försöka se det positivt, ju fler veckor som går, desto fortare blir det sommarlov. Längtar!

Jag är nere i någon svacka då jag inte ser någonting seriöst. Till och med skolarbete och dansen tas ganska oseriöst i mitt liv för tillfället. Får hoppas jag kommer upp från den svackan väldigt snart.

Lite mer reklam då.
Köp biljetter till Saturday Sensation den 15e mars!
För mer information: http://www.funhauzevent.se/

Träning nu! Ciao / T.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm... Ha en bra skolvecka då :) Men själv får jag lov nu :)

2008-03-24 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0