Bad day

Ibland kan små saker bli så förstorade och så otroligt jobbiga. Som idag. Jag hade helt förträngt att vi ska på en dansföreställning imorgon som heter Avtäckning eller något liknande, och naturligtvis ska ju det krocka med min klipptid då. Jag har klipptid här i Enköping 15.30 och föreställningen börjar 19.00. Jag ska både färga och klippa hos frisören så det lär ju ta sin lilla tid, och sedan tillbaka till Västerås igen. Hell no, jag hinner aldrig! Så när jag kom till Enköping idag fick jag (lite lagom deppig som jag varit ända sesan jag fick reda på Avtäcknings-skiten) traska iväg till frissan och ändra tid. Morr! Jag som var så sugen på att blondera mig, just imorgon.

De senaste dagarna har jag lyssnat på musik som inte alls är jag egentligen. Lena Philipsson och Orup bland annat. Dock så måste jag erkänna en sak, svenska artister kan faktiskt vara grymt musikaliska! Något man tyvärr inte tänker på allt för ofta.

www.funhauzevent.se, en till liten påminnelse bara. Buy tickets!

Have a nice day! / T.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en bra kväll :)

2008-03-24 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0