Friday again

Och just idag är jag ovanligt glad över det. Jag har nämligen varit helt sjukt trött hela veckan, somnat mot min vilja typ 21.00 på kvällarna och ändå nästan försovit mig varenda dag. Jag har verkligen försökt vara vaken på kvällarna, men har liksom bara slocknat. Helt slut. Men nu är det i alla fall fredag och snart helg, dags att hämta nya krafter! Dessvärre blir nog inte helgen så lugn heller. Fest imorgon, och plugg hela söndagen. Suck.. Lov snart i alla fall! Trots att vi bara gått två veckor i skolan sedan förra lovet så är jag redan helt sjukt trött och känner att lov verkligen är välbehövligt just nu! Skumt.

Saknar Micke också ska väl tilläggas, och dumungen kommer ju inte hem förrän den 28e! Jaja, jag ska försöka roa mig så mycket som möjligt tills dess. Hoppas du har det underbart och inte blir uppäten av någon haj, haha! Take care, älskar dig!

Have a nice day and a nice weekend! / T.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en bra dag :)

2008-03-24 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0