Ge mig den!

Idag när jag som vanligt tidigt på morgonen, satt och väntade på bussen, såg jag en väska jag blev så extremt sugen på. Väskan tillhörde någon medelålders kvinna, men fysatans vad fin den var! Hade sådan lust att fråga var hon hade köpt den men..mitt mod svek mig lite + att hon var fullt uppe i en diskussion med en annan, så jag kände att det inte riktigt passade för mig att flika in just då. Men gud, den där väskan kommer etsa sig fast i mina tankar hela dagen känner jag. Den var så perfekt. Brun i mocka, precis lagom stor, inte för mycket detaljer men ändå vissa skitsöta detaljer, lagom långa axelband. Ja, den väskan hade helt enkelt allt! Ge mig.

Idag är det torsdag den 20/3, vilket betyder att detta är sista dagen i skolan innan påsklov. Härligt med stort H! Tyvärr kommer skoldagen bli grymt seg. Lektioner från 8.30-10.30, sen ett evighets-långt hål, närmare bestämt ett hål på 4 timmar ungefär. Ska nog försöka skriva klart mitt föredrag då tror jag, lite måste jag ju få uträttat på så lång tid. Dagen avslutas med dans.

Nu är det "bara" 8 dagar tills älskling kommer hem. Tiden som i vanliga fall brukar gå så äckligt snabbt, går nu istället äckligt sakta. Miss you darling.

Take care! / T.

Kommentarer
Postat av: Barre

Det är i sådana här lägen man tänker... do I feel lucky? Du skulle ha snott väskan. ;)

2008-03-24 @ 16:58:08
URL: http://forkmaster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0