Mer lov, tack!

Dagarna går så otroligt fort och jag fattar verkligen inte hur dom kan gå så fort som dom gör men i alla fall. Nu är det redan söndag och imorgon börjar skolan igen. Hell no! Ge mig mer lov någon! Men i och för sig, redan om tre veckor är det ju påsklov, så jag får väl hålla ut tills dess antar jag.

Just nu sitter jag hos Micke och gör inte mycket alls. Maria och Putte gick för någon minut sen, det var ju tråkigt. Har varit en trevlig kväll i alla fall. Först såg vi Jumper på bio, hyffsad film. Sen hem till Micke och kollade på Hatchet, men den sög! Så jävla kass film, se aldrig! Fyfan. Bara blod, blod, blod. Ingen handling alls. Som sagt; se aldrig!

Nu orkar jag inte skriva mycket mer idag.
Ni får hålla ut tills imorgon (eller ja, senare idag) kära läsare!

Take care! / T.


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig om att lov går otroligt fårt :) Men sommarlovet tycker jag nästan går lite segt :)

2008-03-24 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0