New week

Så var det måndag igen då. Har varit en superbra dag faktiskt, förutom att lilla sötnosen Angelica var sjuk då. Men förutom det, så var det en skön dag. Till och börja med så gick historiaredovisningen bra, trots att jag inte alls hade övat så mycket på den. Känner mig fortfarande grymt oseriös till skolarbete och till typ allting, inte bra Tessan, inte bra, men ändå så har jag nog lyckats kravla mig upp lite från svackan nu i alla fall, alltid en början i alla fall. Snart är jag förhoppningsvis helt uppe, med nya krafter och nya tag.
Runt 15.00 ringde min kära faster Lena mig också, hon har fixat jobb åt mig! Tack bästa faster! Så nu blir det en hel massa jobb i sommar, och även vissa helger innan. Pengar behövs inför sommarens alla nöjestrippar hit och dit, och alla fester högt och lågt.
Som om detta inte vore enough för idag, så kan jag vara uppe hur länge som helst ikväll också, eftersom att jag är ledig imorgon. Mer studiedagar åt folket säger jag bara! Sådana är nämligen grymt sköna.

Inatt drar Micke till Bahamas också. Hoppas du får det jättenice där borta älskling, och sola lite åt mig också tack! Kommer känna mig så äckligt vit när du kommer hem. Tror nästan jag ska bosätta mig i ett solarium nu några veckor framöver.. Haha! Och du, lova mig att du inte blir uppäten av någon haj! Puss snygging, take care.

Hare! /T.

- - -

Tiden går men vem fan förstår, att det inte alls läker alla sår?
Vissa sår kommer alltid finnas kvar, som etsade i huden, i själen och i hjärtat. Vissa saker glömmer man aldrig, hur mycket man än vill förtränga och skjuta det ifrån sig. Vissa saker får man helt enkelt lära sig leva med, acceptera och förstå, att hur mycket man än vill att det ska försvinna ur hennes minne, så kommer det aldrig bli så.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en bra vecka :)

2008-03-24 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0