Normalt väder?

Nu på morgonen vaknade jag till runt 08.00, och av ren reflex kollade jag bara ut för att se vad det var för väder. Och tro det eller ej, men snön öste ner! Som rena julafton..fast 25 mars. I och med denna chock kunde jag inte somna om, så här sitter jag och bloggar runt 08.45. Tillbaka till ämnet; får jag säga det själv så tycker jag att det är helt sjukt, så hemskt. Snö i slutet av mars? Vad håller på att hända med vårat klimat egentligen? Regn på julafton, vårvärme i februari, vinterkyla i mars, snö i slutet av mars. Någon mer än jag som tycker att det här börjar bli lite småläskigt?

Idag blir nog en till chilla-dag, deppa över Färjestads förlust igår mot Linköping (3-7), något som min käre vän Victor fann som något väldigt roligt, den jävla Linköpings-fjanten.
Ska under dagen försöka hinna med att ladda lite inför morgondagen också. Shopping i Stockholm, och när jag kommer hem vet jag vad som väntar mig, något som kommer ta ganska mycket på kroppen och jag kommer förmodligen förlora både en och annan hjärncell också. Jag och Lillen (Micke Johansson) ska nämligen ha en liten tävling, som vi så fint döpt till Fullast vinner. Om jag ska vara helt ärlig nu då, så tror jag inte att jag kommer vara den vinnande i den tävlingen, men det är helt klart värt ett försök att supa lilla Micke under bordet. Uppdatering angående detta kommer på torsdag.

Jag bestämde mig förra veckan för att påsklovet skulle bli en helt träningsfri vecka, men varför i hela friden bestämde jag mig för det? Efter påsken och allt onyttigt man stoppat i sig, känner man sig minst sagt äcklig faktiskt. Jag känner för tillfället ett grymt behov och sug efter att få träna bort dom där extra kilona jag lagt på mig. För en gångs skull vill jag verkligen ut och springa, eller powerwalka typ 2 mil. Dock så ska jag inte göra något utav det, jag ska vila. För det bestämde jag mig faktiskt för, och jag kommer tacka mig själv för det senare när alla repetitioner och träningar inför våruppvisningar mm. börjar. Jag kommer minst sagt köra slut på mig själv. Känner redan nu hur ont jag kommer ha i varenda kroppsdel lagom till sommarlovets början. Men det är det helt klart värt, dans är ju vad jag anser är livets mening.

Take care! / T.


Kommentarer
Postat av: Barre

När du ta mycket på kroppen så lät som något helt annat inne i mitt huvud. XD Haha och sen bör du nog ändra det till att en uppdatering kommer på fredag för torsdagen lär du ligga med baksmälla. ;)

2008-03-25 @ 11:57:38
URL: http://forkmaster.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

jo det är asjobbigt... min är på cypern på träningsläger.. blää, i 8 dagar..
går din pojkvän här istan?

2008-03-25 @ 13:58:49
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

svar: ja, för jag tyckte jag kände igen honom :) min går bygg3an ;);)
hopaps du haft en bra dag

2008-03-25 @ 14:14:05
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0